Khairy Writer: Takzirah dari Abg Mus'ab (YDP MPP UNIMAS 10/11)

You're Welcome

Followers

30 September, 2011

Takzirah dari Abg Mus'ab (YDP MPP UNIMAS 10/11)

Alahamdulillah, sebentar tadi saya baru saja mendengar KULIAH daripada Abg Mus'ab (YDP MPP UNIMAS 10/11). Di sini, saya sebutkan ceramah abg Mus'ab sebagai kuliah sebab cara-cara pembentangan ceramahnya lebih kepada kuliah. Plus, kawan-kawan sama usrah cakap malam ni kita ada 'Kuliah special', so saya pun tertanya-tanya dan berhasrat nak pergi awal 'kuliah' tersebut.
Siapa-siapa yang tak sempat, letih berjoging petang tadi sampai tak sempat nak hadir kuliah abg Mus'ab, boleh baca blog dia.
Ini link dia>>>http://misimuspalestina.blogspot.com/
Post saya kali ni ringkas dan harap boleh membantu..maaf sebab bahasa sedikit scheme. Ini adalah kerana 'Writer masih tengah berehat' dan saya hanya nak membuat announcement sahaja kali ni. Insyallah, kalau ada masa. Saya nak menyentuh pasal.

Salam sayang daripada 'Writer' buat anda semua yang membaca...Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

Leave your comment :)

Blogger Widgets